Viktigt läs hela inlägget!

ja som ni märkt har jag bloggat dåligt varit sjuk ofta och haft mycket problem

och dethär kom jag fram till!
eftersom jag ville ha en ny design så bad jag Erika från lovevampires.blogg.se
att hjälpa mig
hon sa ja ;)
men eftersom jag inte har rätt hotmail adress till denna bloggen (den jag har till denna bloggen finns inte lägre den blev hakad xD ) så skapade jag en ny blogg dä jag ska fortsätta blogga om vampyrer!

så resultater:
1. jag slutar blogga här
2. börjar blogga på min nya blogg vampiresun.blogg.se
3. allt blir likadant bara att jag blir mer aktiv och så


så alla som vill fortsätta läsa om allt jag skriver om vampyrer besöker min nya blogg vampiresun.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Moa

Besök gärna vår blogg! Den handlar enbart om Vampire diaries :)

2011-04-03 @ 19:25:15
URL: http://vampirediariesgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0