vampire academy

info tagen från love vampires.blogg.se men bilderna är tagna från google

nya omslag julomslag
 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

här pratar richelle mead om slutet på serien
som jag har förståt det så säger det att hon börjar på ett nytt arbete eller nåt där många karaktärer från vampire acdemy kommer vara med och det kommer fortfarande finnas dhamirer
yeeey!! säger jag bara

här e länken till youtube
tyvär tror jag jag fått virus igen (även om min data säger att jag inte har det)
jag kan inte få in video om musen hoppar datan e seg m.m.
http://www.youtube.com/watch?v=W4vkkOOGBg8&playnext=1&list=PL4E1E6341A5FF6240&index=58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0