Vampire Knight

Heej
jag tänkte tipsa om en serie för alla vampyr och manga fan ....
igår började jag se på manga serien Vampire knight
serien fins även i manga böker med jag såg den såklart i serie
den är rätt bra lite överdrivet fjolliga killar ibland men det kan man överse
intresserad så finns serien på youtube i två sesonger vällsigt korta sesonger villket märks för på två dagarr såg jag ut hela serien ^-^
iallfall för att se första sesongen söker du på vampire knight episode 1 part 1 english sub
tvär finns serien bara på japanska eller i vissa avsnitt fandub för fans översatt språker på engelska
själv såg jag hela serien på japanska (eller kinesiska jag har ingen anning vad som är van hahahah känner inte skilnaden) med engelsk text .. ibland hände det att avsnitt inte fanns med engelsk text då fick jag se den på japanska (eller kinsesiksa som ni vet kan jag inte se skilnad XD) med typ spansk ellet itailjensk text jag fattade inte ett skit ._.
iallafall när ni sett ut sesong 1 söker ni på vampire knight guilty part 1 episode 1 english sub
kom ihåg att inte blanda ihop sesong 1 och två
asså
sesong 1 : vampire knight
sesong 2 : vampire knight guilty
sesong 2 slutar med att hon lämnar skolan ( jag säger det bara så ni ska förstår när sesong 2 slutar jag tror det var avsnitt 13 eller nåt)
jag antar att en sesong 3 kommer och om det gör det får ni såklart info om det


jag ska inte ljuga denna pojken skränmde fan skiten ut mig !!
om ni undrar är det ett hopp moment i filmen! ahhahah
först ser han rätt normal ut och sen poff level e XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0