house of night

ok jag hittade en ny grej där du kan testa villket element du har (om du var en vampyr)
nu e allt på enelska (sorry för er som inte förstår) hella hemsidan och testet med mer

dom ställer en massa frågor och sen finns det allternativ du kan vällja mellan

mitt element blev eld ^^^villket inte förvånar mig jag har alltid gillat det elementet

sen fick jag se hur det e för dom flesta i prosent


villket menas typ villket dom flesta får

10% brukar få vatten
21% brukar få luft
10% brukar få eld
59% brukar få jord

gör testet själv på http://www.houseofnightseries.com/pages/darkdaughters.html

*********************************************************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0