VD ¨Rose¨ and ¨Katharine¨

har precis sett the vampire diaries säsong 2 avnitt 8 ¨rose¨

shit så bra !
 jag såg avsnittet här
 http://www.free-tv-video-online.info/internet/the_vampire_diaries/season_2.html

(där jag alltid ser minna avsnitt)

läs inte mer om du inte vill ha spoiler!!

j
a för ej som vill ha lite lätt info

ok jag har läs the vampire diaries ¨Vreden och Återkomsten¨
på svenska ju där kan man få lätt info om vad som händer just nu lite om perssonerna
serien e ju inte som boken men karaktärerna är som dom är (typ!)
dom nämner namnet klaus ... varning !
ok klaus är kathrines skapare eller vad dom kallar det , den som gjorde kathrine till vampyr
vi vet att kathine är mäktig men klaus är rent av ja en kathrine gånger 1000
han är en ursprunglig en av dom första vampyrerna någonsin alla vampyrer är ju skapta av nån stefan (och damon) är skapta av kathrine och kathrine e skapad av klaus men klause är en av dom första vampyrerna på våran jord det är vad en ursprunglig är dom är gud så mäktiga och farliga i prinsip odödliga totalt vi såg ju i slutet när det nya perssonen (jag fattade faktiskt inte vem han var jag e rätt säker på att kan är en ursprunglig) återuppstod efter damon dödat han det kallar jag odödlig xD jaa det var lite om dom ursprungliga läs the vampire diaries ¨Vreden och Återkomsten¨ om du vill veta allt med bättre förklaring <3


THE VAMPIRE DIARIES (CW) Rose


här e en rätt bra förhands video från avsnittet



********************************************************************************************

nästa avsnitt


i video nämner elena dom ursprungliga jag citerar ´´so you say that the oldest vampire in history's time is come after me´´

här kommer en bild video



(försök stå ut med den störig tjejen som sjunger the The Pretty Reckless låt )

<33

ps. Liknar inte Rose (den nya vampyren som dök upp) liknar hon inte Alice Cullen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0