klick

coolt jag läste ett nytt nummer av klick dom hade tydligen en tävlig men att skriva dikter priset var att träffa kristen stewart och taylor lautner (coolt) och få ställa ett par fråger till dom en tjej som heter emelie van hennes dikt var fantastisk!


.
dikten löd såhär :

ljuset vid slutet av tunneln
jag har vandrat tomma gator,likt en skugga utan mål letat mig fram i nätter svarta som kål.

min färd gick från öst till väst.norr till söder.för att finna det jag behöver.

jag har varit vilsen, men nu jag har funnit min väg.den leder mot dig, min prins utan själ



litte från tidningen
i förra numret av kunde klick!-läsarna tävla om en exklusiv träff med taylor lautner 18 och kristen stewart 20. stort grattis till sundsvall-tjejen emelie wernberg 19 som tog hem segern med sin finna dikt ´´ljuset vid slutet av tunneln´´-tack så himla mycket!det känns verkligen helt sjukt. jag skrek rakt ut när jag fick veta att jag vunnit jag viste inte ens att jag hade talang för att skriva dikter

vem riktar sig dikten till ?
-huvudkaraktären Edward cullen

du kommer att få ställa en fråga till dina idoler.klurat ut någon än?
-tusen frågor snurrar just nu,men ska jag välja en så är det nog vad de ville bli när det var barn

......................................................................................................................................................................

nu har klick en till tävling priset är biljeter till twilight movie night för mer information köp tidningen klick 18-19 juni 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0