------------> ♥

hej har inte kunnat va vid datan idag så har inte kunnat lägga ut alla smaskiga saker som kommit ut .....

först vill jag be vampyrbloggen.bloggplatsen.se om ursäkrt för att glömt att lägga ut källa på ett inlägg jag tog från dom datan klabbade och jag kunde inte fixa tilld et så nu har jag raderat inlägget ...

jag kan tyvär inte lägga in alla gejer som kommit ut men här e nåra bloggar ni kan nöja er med sålägge

lovevampires.blogg.se

thetwilightsaga.se

vampyrbloggen.bloggplatsen.se

breakingmoon.blogg.se

cullens.webblogg.se

eclipsemovie.org

jag e nog tillbaka imorron kväll om inte i övermorgon kram Nessie

VampireLipsRedTeethPointsBlood.jpg image by RobotNine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0