bunden av kärlek,men svurit att döda

neej har läst ut vampire academy del 4 löftet (blood promise) som vanligt vill man ha mer det var defenitift en spänande
 bok som var svår att slita sig ifrån jag tycker alla som följer vampire academy serien måste läsa den !


här e nåra bilder som jag tycker passar bra in i boken

såklart bokens framsida både svenska och engelska

såhär tänkte jag mig att en av dom mest nagelbitar-scenen såg ut hahaha
jag kan låva er att jag trodde jag skulle börja gråta och skrika av spänning hahah
det känns hellt knäppt nu för jag e fortfarande spänd efter boken (jävligt bra)
scenen utsmelar sig på sidan 435-443 men kålla inte om du inte vill ha en jäkla spoiler hahaha
 .
här e en liten replik från scenen på bron : ´´vi måste vara tillsammans´´ varför det ´´frågade jag tyst orden
 fördes bort med vinden ,men han hörde mig ändån ´´för att jag vill ha dig ´´
jag log sorgset mot honom
 och undrade om vi skulle träffas igen i dödsriket ´´fel svar´´ sa jag och släppte taget.

....................................................................................................................................................................

denna bilden säger rätt mycket det e en bild på demitri som stirogi och bygnaden bakom är satans hem

h
jag fick uppp en dikt i huvudet som handlar om bilden och demitri om nån ens fattar vad dikten tyder så e det defenitift spoiler :
 känslo lös jävel i mörkets förbidelse , öppnar portarna till satans hem ja ak han förlorades med mörkt blod från
satans varese nu fins ingen återvändo han har dig i sitt våld , lyda eller tvingas han e inte samma persson håll
dig borta nu eller aldrig för han e där redo att förgifta

....................................................................................................................................................................



.


....................................................................................................................................................................




tiden går sekund till minut minut till timme timme till dagar dagar till månader men efter denna månaden får
 hon en viktig läxa ´´vänd inte rygen från din motstånare tills du är säker på att din motståndare är död´´
 hon är cool snygg stark skicklig rolig men räker det för att finna sitt mål och ännu viktigare kommer hon att
 överleva om hon finner sitt mål   ......

tur att jag jobbar bra i pressade lägen - rose hathway sida 522

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0