the fledgling handbook 101


 

Varje Vampyre spirande som anländer på House of Night får en kopia på de nyfödda Handbok 101, och nu kan fansen har en också, med denna underbara måste-ha upplagan. Inuti hittar du ursprungliga historier, hela Vampyre historia, inuti info i ritualer, vamp biologi, och Change, och mycket mer.

när boken kommer i usa vet jag inte och om den överhuvud taget kommer till svergie e också en gåta såhär står det på p.c cast och kristen cast´s sida 

 

Merry meet, fledgling. I trust this guide will serve you well…

Every vampyre fledgling who arrives at the House of Night receives a copy of The Fledgling Handbook 101, and now, fans can have one, too, with this gorgeous must-have edition. Inside you’ll find original stories, the complete vampyre history, inside info into rituals, vamp biology, and the Change, and much more.



Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-11 @ 16:14:12
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0